.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت عید نوروز

در آستانه فرا رسیدن سال نو نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیام تبریکی را صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:


بهار شد در میخانه باز باید کرد   ///   به سوی قبله‌ی عاشق نماز باید کرد
نسیم قدس به عشاق باغ مژده دهد  ///  که دل ز هر دو جهان بی‌نیاز باید کرد
حضرت امام خمینی (ره)

روز های سال ۱۳۸۹ در حالی به پایان می رسد که با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، همت وکار ملت هوشیار، بصیر و ولایی ایران اسلامی در آن مضاعف گردید و اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی کشور وقانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجرا با همکاری صمیمانه ی مردم عزیز آغاز وبا موفقیت های چشمگیر همراه شد.

بلبلان را آرزویی جز گل وگلزار نیست عاشقان را لذتی جز لذت دیدار نیست

فرا رسیدن عید سعید نوروز را به همه‌ی مردم صمیمی و با نجابت مازندران که به زیبایی و شایستگی، دیار علویان نام گرفته وهمواره تاریخی مشحون از عظمت و سرافرازی داشته است صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نماییم.
نوروز،یادآورتولددوباره طبیعت،فصل شادمانی زمین،آسمان،آفتاب،جشن بهاروشکفتن‌ها،سرشارازشکوه با نویدآینده‌ای زیباودرخشان‌، ازراه رسید تا با این فرصت ،خویشتن راباگل وسبزه مهیای لبخند دوباره به طبیعت سازیم.
ذات مقدس خداوندی،درنوروزکه تغییردهنده ودگرگون کننده مکرر و مستمرطبیعت است برای صاحبان دل، روشن و واضح است.(تلکَ ءَایتُ اللهِ نَتلُوهَا علیکَ بِالحَق )

جلوه کندنگارمن تازه به تازه نوبه نو دل برد ازدیارمن تازه به تازه نوبه نو

درپرتوعنایات خداوند قادر،سالی که گذشت،آغازی بود برپیمودن یک راه طولانی برای رسیدن به اهدافی که مقام معظم رهبری(حفظ الله)برای مردم ومسئولان ترسیم کردند تادرسایه توجه دولت خدمتگزار دکتر احمدی نژاد وعزم مجدانه کارکنان صدیق ومدیران سختکوش، سالی آکنده ازامیدوگشایش فضایی مطلوب درقلمروتوسعه ایران اسلامی با اجرای طرح های نوین برای پیشرفت متوازن وتوسعه پایدار درکشورشود .

نوروز را در مازندران، دیار سربداران ولایت وسردارن شهید ، استانی که انسان ساز،عالم خیز، قهرمان پرور ، منادی وحدت وبرادری، نقاد دوگانگی و فتنه ستیز است به جشن می نشینیم .
مازندرانی های غیور در ایام معاصربا پیشتازی و پرچم داری در ولایت مداری، نهضت حسینی را حفظ و در صیانت از این شجره بهشتی و ثمره الهی از خون جوانان خویش، میهن مقدس را با تقدیم بیش از ده هزار شهید سرافراز سرخ فام و گلگون ساختند تا نشان دهند که همواره در صحنه های دفاع از میهن اسلامی حضوری حماسی داشته وخواهند داشت.
مازندران میهمان نواز درسالی که سپری شد افتخار میزبانی رییس جمهور مکتبی ومردمی وهیات محترم دولت را به دیار خود را داشت تا برکتی ماندگار برای هم استانی های گرامی گردد.
سالی که در آن زنان ومردان با دختران وپسران جوان استان،علما،روحانیون وطلاب حوزه های علمیه،ائمه جمعه،نمایندگان شریف استان در مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی،اعضای شوراهای اسلامی،پزشکان،صنعتگران،تولید کنندگان،هنرمندان،،نویسندگان، خبرنگاران واصحاب رسانه، بازاریان وتجار ،کارفرمایان، ورزشکاران ، کشاورزان ، رانندگان، کارگران ، کارمندان ، مسئولین ، نخبگان، پژوهشگران ، خیران ، معلمان وفرهنگیان، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، به فضل الهی وبه اعتبارتلاش چشمگیر،همه سویه،مؤثر و منطبق بامسئولیت واقعی خودعمل نمودند تاپرچم پیشرفت وتعالی همه مناطق استان را درعرصه‌های ملی و بین‌المللی همچنان دراهترازنگهدارند.
امید است که در سال ۱۳۹۰ این راه پرفروغ تداوم و استمرار یافته تا اهداف عالیه و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار بیش از پیش تحقق یابد .

اکنون پیشرفت متوازن وتوسعه پایداراستان،اجتناب‌ناپذیر و افزایش عملکرد و رشد فعالیت‌های توسعه ‌ای متوقف شدنی نیست،مسئولیت ورسالت مهمی که بر دوش همه ماواگذارشده است تلاش مجدانه وخالصانه برای تحقق این هدف متعالی است ودستیابی به این هدف بااستفاده ازمنابع انسانی مؤمن، خلاق، مسئولیت‌پذیر و ارتقاءمستمردانش ومهارت‌های تخصصی میسراست.
در سال آتی ، اجرای برنامه پنجم توسعه کشور و هدفمندسازی یارانه‌ها شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت که درچنین شرایطی، حفظ روحیه توکل،صداقت وکارآمدی، همت وکار مضاعف،تداوم کنترل منطقی مصارف ،مستلزم ارتقاءتوان، اتخاذمناسب‌ترین سیاست‌ها و روش‌های اجرایی، اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، افزایش بهره‌وری، ارتقاءدانش ومهارت‌های فردی وجمعی، ارائه خدمات باکیفیت مناسب به آحاد جامعه، شفافیت درعملکرد، تسریع دربرنامه‌های عملیاتی وبهبودفرآیند اموراجرایی واداری است.
نوروز۱۳۹۰که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهدو پیمان ببندیم که تا رسیدن به مازندرانی آباد ، مستقل و توسعه یافته وتحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه هم استانی های عزیز،شریف ومومن ،زندگی در استانی زیبا ، ایمن ، شاد ، آباد و توسعه یافته است وانشاالله باکمک ودعای یکایک زنان ومردان بزرگوار مازنی ، با دقت، دراهداف برنامه ریزی شده در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.
لازم است مراتب تشکروقدردانی صمیمانه خود را ازتشریک مساعی شما مردم شریف وبزرگوار که هریک سهمی درخورتوجه دردستاوردهای استان داشته‌اید،اعلام نموده واز پروردگار سبحان بخواهیم به ما عنایتی نماید تا بتوانیم مازندران را به استانی فراتر از آرزوها ورویاهای امروز،توسعه یافته وآکنده از معنویت تبدیل نماییم تا انشاالله حالی احسن از امروز داشته باشیم.
آینده ما مرهون تصمیم ها ،اراده ها ،برنامه ریزی ها ومراقبت هایمان می باشد.
در این عید سعید ، با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر ، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او حول حالنا الی احسن الحال را طلب می کنیم.
امید است به لطف خداوند مهربان از قافله بهار عقب نمانیم و درس دگرگونی برای بهتر شدن ، شکوفایی و طراوت را از آن بیاموزیم.

نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران - سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.